sobota, 20 lipca 2013

Nuda na panfu,bezsensowny wpis,co robie w wolnych chwilach ;)

HEJAŁKĘ
Z tej strony Wasz 55555
Na panfu wieje nudą,(jak zawsze bez czatu)
Jednak pokarze wam jak "zagospodarować" sobie czas :D
1.Możemy oczywiście skakać jak powaleni po całym panfu :P
2.Możemy grać w WYCZESANE gierki :D
3.Możemy jak za dawnych czasów iść na san (sram na panfu po mojemy :D)

Ale to już nie to co za moich czasów :P
Tak więc grajcie ,srajcie,cobblestone'a zajadajcie ja byłem 55555 i to notka bez sens :D

1 komentarz:

  1. 5555 pisz na blogu ja go czytam gram też w mc i inne gry ale proszę cie o kontakt zemną na moim blogu swiat-damka.blogspot.com zostaw komentarz a napewno go przeczytam jesteś moim naj przyjacielem dziś widziałem cie na pnf myślę że mnie pamiętasz to ja Damianek30k dawniej pisałem bloga tele nowele ;) proszę cie o kontakt zemną i powrót na panfu a w mc możemy zawsze sobie razem pograć ;)

    OdpowiedzUsuń